Tekil Mesaj Gösterimi
KONUŞTURMAYIN BİR DAHA UĞUR BORAL'I...
Alt 03.03.2009, 09:42   #5
atababa111
Tecrübeli Yiğido
 
atababa111 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.12.2007
Mesajlar: 573
Thanks: 145
148 Mesajına 258 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 736 atababa111 FAZLA SÖZE GEREK YOKatababa111 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Ausrufezeichen KONUŞTURMAYIN BİR DAHA UĞUR BORAL'I...

Sevgi ve Saygıdeğer Sivassporlu futbolcular ve Teknik Yönetim;
Bu Yazımı bireysel olarak yazdığımı ve içinizden herhangi birinin okuyabileceğini veya haberdar olabileceğini düşünerek yürekten yazıyorum.Daha düne kadar sıradan bir futbolcu görüntüsünde olan ,bugüne kadar oynadığı ve takımını kurtardığı maç sayısı 4 veya 5 i geçmeyen UĞUR BORAL denilen futbolcuyu maç sonrasında hiç birşey araştırmadan dinlemeden sormadan yaptığı açıklama bir Sivasspor taraftarı olarak beni çok üzmüştür.kendisine verilecek cevap çok fazladır.fakat onu bireysel olarak muhatap almak Sivassporumuzu ve taraftarlarını büyütmez.Büyütecek olan şey 4 Mart Çarşamba 20:00 da Şükrü Saraçoğlunda Hadlerini bildirmektir.Ebediyete kadar olacak Uğur Boral'ın bu suskunluğu biz Sivasspor Taraftarları olarak yeterli tatmin ve rahatlama olarak kabul edilecektir.Her ne sebebten olursa olsun Uğur Boralı bir daha konuşturmayın ve Çarşamba günü bu maçı alın,alın ki arkanızdaki bu kadar Sivaslının yüreğine su serpilsin.
Saygılarımla;
Ataman Başpınar
__________________
Sivaslıyım diyen ancak Sivassporluyum diyebiliyorsa Gerçek Sivaslıdır.
atababa111 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı atababa111'a Teşekkür Ediyor...