Konu
:
Sen niye sustun Bülent hocam?
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sen niye sustun Bülent hocam?
03.03.2009, 13:41
#
13
YiğidoGençlik
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 17.01.2008
Mesajlar: 1.187
Thanks: 1.302
587
Mesajına
1.806
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
793
Cevap: Sen niye sustun Bülent hocam?
Bülent Hocamıza sonzuz güvenimiz var ama Sivasımızın golünden sonra neden sevinmedi bi anlam vermedim
Bu Konuda YiğidoGençlik'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
gül5858
YiğidoGençlik
Açık Profil bilgileri
YiğidoGençlik nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
YiğidoGençlik - Daha Fazla Mesajını bul