Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sen niye sustun Bülent hocam?
Alt 03.03.2009, 14:42   #15
konartr58
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 10.06.2008
Mesajlar: 774
Thanks: 137
229 Mesajına 362 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 konartr58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sen niye sustun Bülent hocam?

bülent uygun'un sivasspor a emeği çoktur bunu kimse inkar edemez klubü nerelerden nerelere getirdi herkes gördü ama bu bülent hocayı eleştiremeyiz anlamına gelmez o yüzden övülecek yanlarının yanısıra eleştirilecek yanlarını söyleyim ;
.Sürekli medyada demeç veriyor bir gün beyaz şov bir gün bilmem ne şov . artık öle bi noktaya getiriyoki bülent uygun ismi sivasspor isminin önüne geçirecek nerde ise. bu taraflı tarafsız tüm sporsever lere çok antipatik geliyor
Sivasspor sempatisini tırpanlıyor özelikle verdiği demeçler en son verdiği 5 yeriz 7 yeriz 6 yemeyiz vs açıklamalr bjk gs den tepki geliyo ve bize karsı kin besliyolar.haaa bu arada sempati duyduğu fb lilerin çoğu da sevmiyor bülent hocayı
Gelellim fb sempatisine daha sezonun başı ''bu sene fb sampiyon olur diyor'' dakika 1 gol 1 sen hangi takımın başındasın allah aşkna çemişgezekspor mu.aklı sıra fb trübünlerine oynuyor
Geçen gün fb maçını izliyoruz bülent hoca öle bi sistem le çıkmış ki çizgi defans sen git eskişehir maçında çakılı defans oyna gel şaraçoğlunda çizgi defans .aklı sıra ''dede''yi bu sistemle mat edecekti ve fb yönetimine göz kırpacaktı ama tutmadı rezil olduk.(bu rezilliği yaşadığımız ilk fener maçı değil bazen bjk gs maçlarıda dahil buna)
Gelelim en ağrıma giden konuya alex sedat a öle bi daldı ki içim sızladı ama bülent uygun fb nin antipatisini kazanmayım diye yerinden oynamadı nerdeyse .normalde başka maçta olacak gerek o an gerek maç sonu hakem e demediğini bırakmaz
eleştirilerimde lütfen elma ile armutu birbirine karıstırmayın ne demek istedğim belli .Benim için en önemli faktör sivasspor dur .sizin içinde öle ise zaten bana hak vereceksinizCRZZZY22
BU YAZIYA DA NOKTASINA KADAR KATILIYORUM.KİMSE SİVASI BİRŞEYDEN ANLAMAZ SANMASIN.DEVMESİNİ DE BİLİR....
konartr58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla