Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sen niye sustun Bülent hocam?
Alt 03.03.2009, 21:42   #20
gül5858
Usta Yiğido
 
gül5858 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.12.2008
Mesajlar: 1.186
Thanks: 766
662 Mesajına 1.291 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 760 gül5858 FAZLA SÖZE GEREK YOKgül5858 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Sen niye sustun Bülent hocam?

Alıntı:
gül5858 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Gelelim Bülent hocanın yanlışlarına.
Ben şunu oynatsaydı,b unu oynatmasaydı, neden yedek kulübesinden dışarı çıkmadı filan demeyeceğim. Benim asıl söylemek istediğim konu, Bülent hocanın bu hakem yanlışlarını maç sonunda dile getirmemesi. Oysa Bülent hoca, daha masum ve az hakem hatalarının olduğu maçların sonrasında hakemleri en ağır dille eleştirip Sivasspor’un hakkını aramıştı. Aynı Bülent hoca, bu kadar bariz hakem hatalarının olduğu maç sonrası hakemle ilgili ”çıt” çıkarmadı. Niye hocam?
Ben bu işin içinde başka hesaplar olduğunu düşünmüyorum. Hatta böyle düşünenlerinda yanlış düşündüğünü söylüyorum. Ama hangi takım alehine bu kadar çok ve bariz hakem hatası olsa, hocası mutlaka bir çift sitem ederdi.

ŞİMDİ ELEŞTİRSEK KAFAMIZA TAŞ DEĞECEK MALUM HOCA FANATİKLERİ VAR SİTEDE BİR UCUDA FENERLİ TARAFTARLAR VAR SİTEDE BU YAZIYI GERÇEK YİĞİDO TARAFTARI OKUYUP YAZSIN CEVABINI
AYRICA BİLAVDAN DÖNENİN KAŞIĞI KIRILSIN
__________________






Ben Türküm, Türk esir olmaz.
Ben Türküm, Türk Devletsiz olmaz.
Ben Türküm, Türk Bayraksız olmaz.
Ben Türküm, Türk Ezansız olmaz.
Ben Türküm, Türk Hürriyetsiz olmaz...
gül5858 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda gül5858'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...