Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sen niye sustun Bülent hocam?
Alt 03.03.2009, 23:32   #31
abdulhadiocakci
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 26.02.2009
Mesajlar: 31
Thanks: 1
7 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 636 abdulhadiocakci FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sen niye sustun Bülent hocam?

doğru bas bas bağırması lazımdı bülent uygun un.fenerbahce tribünleri satılmıs sivas diye bağırdı maçda.buda cok manidar.adamlar öne geciyor satılmıs sivas diye bağırıyor.acaba bildikleri bişey mi var.hiç kimse bir şehrin takımının haysiyetini ayaklar altına alamaz.eğer takımını koruyorsan bursa macında çık fener macından sonrada koru. çıkar ilişkisi söz konusu olmasın.sivas ın çıkarı herseyden önemli...
abdulhadiocakci isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla