Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: U-T-A-N-I-Y-O-R-U-M
Alt 04.03.2009, 21:14   #153
ofozturk
Usta Yiğido
 
ofozturk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 43
Mesajlar: 1.263
Thanks: 259
272 Mesajına 494 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 892 ofozturk FAZLA SÖZE GEREK YOKofozturk FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: U-T-A-N-I-Y-O-R-U-M

saçma saçma yazılar yazıp durmayın. yenerken güzelde yenilince mi kötü.
kimse maçı satacak kadar karaktersiz ve kişiliksiz değildir. siz olsanız satar mısınız?
biraz bunları düşünün. bende çok sinirlendim benim de fb ye olan öfkem kat kat arttı. ama bu denli görevlileri nankörlük yaparak hakaret etmedim.
hangi anadolu takım taraftarı sizin kadar gururlu. bu gururu size yaşatanlara iki maçlık nankörlük yapmayın.
rövanş maçını bekleyin. henüz hiçbir şey kesin değil. 2-0 yendik mi tamamdır ve yenecek güçteyiz. inş yeneriz de
sinirle birilerine suç bulmak için vebal altına girmeyin bence.
ofozturk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Bu Konuda ofozturk'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...