Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Taraftarın İki Yüzü
Alt 04.03.2009, 21:37   #7
aslımtoprak
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 18.09.2008
Yaş: 43
Mesajlar: 9
Thanks: 0
1 Mesajına 1 kez Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı: 0 aslımtoprak FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Taraftarın İki Yüzü

bulent hoca yedek kulubesınde belliki bırıleri takımı oynatma diyor;mecnun bey şeref türübününde(!) gülüyor takımı 3 golü yediğinde...şimdi soruyorum nasıl yiyeceksiniz bunca taraftarın bilet paralarını yazık o topculara ve taraftara.olcaksan 1. olacaksın.sen lider takım ol 20 haftada 12 gol ye fenerden 2 maçta 7 tane ye; ne bu allah aşkına...siz kimi kandırıyorsunuz...nısan ayında kı maçtada eminim yenilecez.göz göre göre bizim boynumuzu büktünüz..bület hocayada diyeceklerim var;ya fenerbahçeye gidemezse ozaman ne yapacak,geriye dönüp batığında acaba başı dik olarak gezebilecekmi,belkide o ve sspor var olan en ıyı tarıhını yasıyor,sspor bu duruma kaç yılda geldi kendisi bu duruma kaç yılda geldi;ne yapacaksan burda yap dik dur kımseye eğilme,taraftarını arkana al bülent hocam;taraftarı olmayan takım kümede oynar,biz SİVASSPORUZ,BURADA KENDİNE VE TAKIMINA VEDE TARIHINIZE-MIZE KÖTÜ BİR İZ BIRAKMA...
aslımtoprak isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla