Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 14.03.2009, 16:34   #17
sivasdostuu
Yeni Yiğido
 
sivasdostuu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.03.2009
Mesajlar: 7
Thanks: 0
3 Mesajına 5 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 sivasdostuu FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

öncelikle buraya ilk mesajım. maç konuları kilitli olduğu için yazamadım. ligde geriye kalan 10 haftada iyi puandan ziyade 3 puan gereli. Sivas iyi oynamadı ama bir şekilde 3 puanı aldı.
inşallah devamını getirirsiniz ve şampiyon olursunuz. bunu bir Fenerbahçe'li olarak can-ı gönülden istiyorum.
sivasdostuu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda sivasdostuu'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...