Cevap: Maçı Değerlendirelim
öncelikle buraya ilk mesajım. maç konuları kilitli olduğu için yazamadım. ligde geriye kalan 10 haftada iyi puandan ziyade 3 puan gereli. Sivas iyi oynamadı ama bir şekilde 3 puanı aldı.
inşallah devamını getirirsiniz ve şampiyon olursunuz. bunu bir Fenerbahçe'li olarak can-ı gönülden istiyorum.
|