Alıntı:
konartr58 Nickli Üyeden Alıntı
taraftarı tribünlerin görüntüsüde havaya getirmekte etkili oluyor.Sivasta hiç tirbün süslemesi yok.
bu nedenle güzel süslemeler olmalı.Tüm anadolu takımlarının flamaları asılmalı.madem anadolu adına yürütüyoruz bu işi o şekilde tüm türkiyeye mesaj verilmelidir.
birde bilmem yapabilirmiyiz.
bir gurup illerin plakalarını sırası ile bağırıp ardından alkışlarla burada diye seslenmeli
ondan sonrada hiç kesintisiz "Anadolu burada ,Türkiye burada" diye bağırmalıyız
|
çok güzel bir fikir gardaş.hepsini tek tek saymamız biraz zor olur ama temsili onu anımsatacak bişeyler çok güzel olur.ii düşünmüssün