Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Beşiktaş Maçında Tribün Şovuna Var mısın Yi
Alt 17.03.2009, 16:28   #31
a.yurdakul
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 06.08.2006
Yaş: 38
Mesajlar: 194
Thanks: 72
86 Mesajına 162 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 745 a.yurdakul Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Beşiktaş Maçında Tribün Şovuna Var mısın Yi

Alıntı:
konartr58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
taraftarı tribünlerin görüntüsüde havaya getirmekte etkili oluyor.Sivasta hiç tirbün süslemesi yok.
bu nedenle güzel süslemeler olmalı.Tüm anadolu takımlarının flamaları asılmalı.madem anadolu adına yürütüyoruz bu işi o şekilde tüm türkiyeye mesaj verilmelidir.
birde bilmem yapabilirmiyiz.
bir gurup illerin plakalarını sırası ile bağırıp ardından alkışlarla burada diye seslenmeli
ondan sonrada hiç kesintisiz "Anadolu burada ,Türkiye burada" diye bağırmalıyız
çok güzel bir fikir gardaş.hepsini tek tek saymamız biraz zor olur ama temsili onu anımsatacak bişeyler çok güzel olur.ii düşünmüssün
a.yurdakul isimli Üye şimdilik offline Konumundadır