Konu
:
İY Konyaspor maçına gidiyoruz
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: İY Konyaspor maçına gidiyoruz
08.04.2009, 10:51
#
17
ÇATAYAZBUZGIŞ
Acemi Yiğido
Üyelik Tarihi: 09.02.2009
Mesajlar: 137
Thanks: 553
115
Mesajına
142
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
648
Cevap: İY Konyaspor maçına gidiyoruz
emeklerinizden dolayı tebrikler. cefalı ve vefalı izmirliyiğidolar... bizde sivastan gidebildiğimiz kadar deplase oluyoruz...
Bu Konuda ÇATAYAZBUZGIŞ'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
efsane5858
ÇATAYAZBUZGIŞ
Açık Profil bilgileri
ÇATAYAZBUZGIŞ nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
ÇATAYAZBUZGIŞ - Daha Fazla Mesajını bul