Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Türk Bayrakları ile Stada....
Alt 20.04.2009, 21:39   #4
GuVeN
Usta Yiğido
 
GuVeN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.02.2009
Mesajlar: 4.517
Thanks: 3.730
2.350 Mesajına 5.411 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1086 GuVeN BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Türk Bayrakları ile Stada....

Alıntı:
Kibrisli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Yiğidolar biliyorsunuz ki bu hafta Ulusal Egemenlik Haftası ve Perşembe günü 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı... Yani Egemenliğimizin Sembolü Türkiye Büyük Millet Meclisimizin açılış yıldönümü, 7 sene KKTC'de yaşayan birisi olarak Egemenliğin ne olduğunu orada çok iyi anlayan birisi olarak tüm yiğidoları maça Türk Bayrakları ile gelmeye davet ediyorum.... Tribünleri Kırmızıya boyayalım...


++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++
GuVeN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla