hep düsünmüsümdür futbolcularin beslenmeleri nasil diyee , acaba ne ile besleniyorlar , yeterli , benim istedigim cok protein degeri yüksek özel besinlerle beslenmeleri acaba bizim futbolcular nasil ?? bide son zamanlar biraz formsuzuz kuvvet macunlari verilse olmazmi !!!
