Cevap: Maçı Değerlendirelim
Maçın yıldızı kimdi ? bizim tarafımızda Hayrettin ve Bilica iyi oynadı
Maçın en kötüsü kimdi ? Antep taraftarı
Maçta göze çarpanlar ? musanın çıkıp muhammedin oyuna girmesi ile oyun düzeni değişti
Ne gibi eksiklerimiz var ? En büyük eksiğimiz İbrahim Dağaşandı onu çok aradık Sylla o nun yerini dolduramadı
Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler ? bjk da kaybetti halen lideriz umarım birdaha bu zor duruma düşmeyiz
Taraftar nasıldı ?Bizim taraftarımız harikaydı en az 6 otobüs ve 25 oto ile antepte takımımızı yanlız bırakmayan antepin bize kötü tezahürat etmesine rağmen sinirlerine hakim olan antep taraftarının bizleri çileden çıkarmasına rağmen birtek bile koltuk kırmayan maçtan sonra olay çıkartmayan taraftarımıza sonsuz teşekkür
Maç hakkında genel yorumunuz ?
|