Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 04.05.2009, 10:59   #6
yamumu
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 04.01.2009
Mesajlar: 13
Thanks: 1
2 Mesajına 4 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 yamumu FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

arkadaşlar ben bu söyleyeceklerimi trabzon maçından öncede buraya yazdım bizim maçta golü attıktan sonra 1 0 a yatmamamız lazım artı bize çubuk çizgili forma dışında diğer formalar uğursuz geliyor ne zaman başka forma giysek ya zor kazanıyoruz yada mağlup oluyoruz malesef bakın trabzon maçındaki oyunumuza ve formamıza bizim sürekli ne şartta olursa olsun çubuk kırmızı beyaz çizgili formayı giymemiz lazım lütfen bunu ciddiye alın ya
yamumu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla