Cevap: Maçı Değerlendirelim
arkadaşlar ben bu söyleyeceklerimi trabzon maçından öncede buraya yazdım bizim maçta golü attıktan sonra 1 0 a yatmamamız lazım artı bize çubuk çizgili forma dışında diğer formalar uğursuz geliyor ne zaman başka forma giysek ya zor kazanıyoruz yada mağlup oluyoruz malesef bakın trabzon maçındaki oyunumuza ve formamıza bizim sürekli ne şartta olursa olsun çubuk kırmızı beyaz çizgili formayı giymemiz lazım lütfen bunu ciddiye alın ya
|