Alıntı:
Dark Force Nickli Üyeden Alıntı
DERBİDE ÇÖZÜLÜR
UYGUN şampiyonluk için ise şu değerlendirmeyi yaptı: “Şampiyonluk şansını yüzdeye vurmamız gerekirse, yüzde 51 zaten Mustafa Denizli’nin. Geriye kalan ise bizle Trabzonspor’un. Kendi maçlarımızı kazanmayı ve rakiplerimizin puan kaybetmesini bekleyeceğiz. 2 haftada Beşiktaş, Trabzonspor ve bizim alacağımız puanlar şampiyonluğun nereye gideceğini gösterecek. Beşiktaş, zaten 2’de 2 yaparsa şampiyon olur. Ligin kaderi Beşiktaş-G.Saray derbisinde belli olur.”
|
BİZ % 100 şampiyonuz ama bazıları hala laf ebeliği yapıyor.