Cevap: Denizli'den Pis Kokular Geliyor!
ya arkadaslar biz sivasli olarak bu islere girmeyelim sitemizde surekli birseleri ima edip duruyoz yapmayalim.her puan kaybindan sonra bir yerleri hedef gosteriyoz antebe yeniliyoz futbolcularimiz cikiyo antebe ne olduda ikinci yari bize karsi iyi futbol oynadi diyolar.nedek ya adamlar iyi futbol oynayip kazaninca kotumu olucaklar.ve her puan kaybindan sonra saga sola saldiran futbolcularimiz var.yani demek istedigim hep bahane uretiyoz hatayi kendimizde aramiyoz.sampiyonlugun gitmesine sebeb baskan bulent uygun ve hatta valimizide sayarsak bu ucludur
|