Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Denizli'den Pis Kokular Geliyor!
Alt 27.05.2009, 18:09   #33
efsane5858
Yiğido
 
efsane5858 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.05.2009
Mesajlar: 382
Thanks: 150
71 Mesajına 112 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 663 efsane5858 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Denizli'den Pis Kokular Geliyor!

ya arkadaslar biz sivasli olarak bu islere girmeyelim sitemizde surekli birseleri ima edip duruyoz yapmayalim.her puan kaybindan sonra bir yerleri hedef gosteriyoz antebe yeniliyoz futbolcularimiz cikiyo antebe ne olduda ikinci yari bize karsi iyi futbol oynadi diyolar.nedek ya adamlar iyi futbol oynayip kazaninca kotumu olucaklar.ve her puan kaybindan sonra saga sola saldiran futbolcularimiz var.yani demek istedigim hep bahane uretiyoz hatayi kendimizde aramiyoz.sampiyonlugun gitmesine sebeb baskan bulent uygun ve hatta valimizide sayarsak bu ucludur
efsane5858 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla