Alıntı:
mnt3 Nickli Üyeden Alıntı
sizin dediğiniz gibiyse bile sivasdspor çok iyi transfer yapmış demektir.yasin dışında alınan parayla fenerbahçeden 3 oyuncu kiralayabilmek yönetim başarısıdır.kim ne derse desin fenerbahçede oynayamayan oyuncular bile takımlarının en gözde oyuncuları oldukları için fenerbahçeye transfer olmuşlardır.ali bilgin fenerbahçede oynayamıyor olabilir ama 2 yıl önce süper ligde antalyaspor un en iyi oyuncusu idi.önemli olan o oyunculara huzurlu,kendilerini iyi hissedeckeri ortamı sağlamaktır,ki o ortam bu futbolcular için en iyi sivassporda var.b edavaya alıp,250.000 euroya 1 sezon oynattığımız bilica karşılığında fenerbahçeden hem genç yasin i aldık,hem bir miktar para,hem de 3 kiralık oyuncu.sivassporumuzun imkanları kısıtlı,böyle akıllıca yapılan transferler için yönetimimize teşekkür etmemiz lazım
|
yav sen yasine futbolcumu diyorsun

))) güldürme. fenerbahçede oynadığu futbola bi bak. oynadığı her maçta benim bile yapmayacağım halatar yaptı. düz topcu. sadece top uzaklaştırır o da ayağına gelirse. topu ouna sokma,yer tutma kademeye girme diye bişey yok adamda bee. fenerde oynuyor( ki oynamadı bile ) diye sivasspor alırsa iyi transfermi yapmış oluyor. şaşarım ben bu fşker.