Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor
Bazen duyuyorum soruyorlar hangi takımlısın diye, işte birinci takımım Fener, Beşiktaş ama Sivasspor’uda tutuyorum. Yok böyle bir şey, en sinir olduğum cevap bunlar. Tartışıyorum böyle diyen arkadaşlarımla, ya Sivasspor ya Sivasspor diyorum.
Helal olsun İsmail Abi...Bu Cevabın Yeter...En Kısa Zaman'da Sivasspor'a Şarkı Bekliyoruz...
Yolun Açık Olsun
__________________
Sahipsiz Sivasın Sahipleri
YENİÇERİLER
|