Cevap: Ersen Martin Sivasspor'da
bilica ayarında bir defansa daha ihtiyaç var ama bulabilirmiyiz.
sivaslı bir yetkili açıklamasında onu gelecek sezon takımda oynatamazdık çünkü istanbulu düşünüyordu diyor.fikret ünsal mıdır nedir bunu söyleyen..
ama tamamen yalan bilica sivasda canla başla oynayan en iyi oyuncumuzdu...
valla taraftar gelecek sezon yaşanacak olası bir başarısızlıkda çok kötü hesap keser.
bu seneyasin+2.5 milyon euro eden bilica 2 sezon sonra dünyanın sayılı defanslarından olurdu...en az değeride 8 milyon euro olurdu..
bunu göremeyen yönetime artık bir şey demiyorum..
inşallah bilicanın boşluğu dolar....
|