Alıntı:
NazdrowyA Nickli Üyeden Alıntı
sanada inat susuyorum BEN ONUNE BAKANLARDANIM SEN gibilerle takilmam sen yazarsan yaz birinden girer birinden cikar seen gibilerine INAT INADINA SIWASS ULANNNNNNNNNNNNNNNNNNN
|
Kendin eleştiri kabul etmiyorsun,eleştiri yapanın kişiliğe hakaret ediyorsun,sonra da gözbebeğimiz Sivasspor'u yıpratınca tepki görmeyeyim diyorsun.Geç bu işleri!
Ben Sivas ve Sivasspor sevgimi seni kıstas alarak ölçmem zaten.Benim Sivasspor sevdam her mağlubiyet sonrası döktüğüm gözyaşalarımda saklıdır.Öyle iki mağlubiyete satmam sevgimi,zira iki galibiyete aşık olmadım ben bu şehre ve takımına ..vesselam!
