Cevap: Milliyet blogda Sivasspor.
Burakcım çok güzel yazı yazmışsın. Tur için şansımızın az olduğunu tesbit etmişsin. Şu aşamada bu doğru. Gerçekten çok iyi bir kadrosu var RSC nin... Hem kadroyu korudular hem daha tecrübeliler. Biz ise şu orta sahaya bir çare bulamadık gitti. Kanımca sıkıntıyı bu bölgede çekeceğiz. Dualarımız onlarla..
__________________
.
.
.
Düşerken iki şeyi unutma!!!! Kimin seni ittiğini ve kimin seni tutmadığını... Ayağa tekrar kalkınca lazım olacak...
.
KAFKAS ATASÖZÜ
|