Alıntı:
sevda58 Nickli Üyeden Alıntı
Stadin yarisi nasil sivaslilarla doluyor anlamadim dogrusu, insallah tabi oyle olurda, rakip takim bukadar sivasliya yer ayirdimiki, yolunuz acik olsun, allah yar ve yardimciniz olsun.
|
ANDERLECHT SADECE 1000 KISILIK YER AYIRMIS SIVASLILARA, Dün GITTIM BILLET ALMAYA. BILLETLER 12 ve 21 euro.