aslındabaktığımızda gelenler(yasin hariç) gidenlerden daha iyi.(gidenlerden de bilica hariç) ama uyum sorunu olduğu bariz ortada.bunun için de olympiakos psv gibi kalburüstü takımlarla değil de biraz daha alt seviye takımlarla oynasak kendimizi görmemiz açısından daha yi olurdu.3 günde bir bu takımlarla yapacağına 2 günde bir trabzonspor gibi daha küçük takımlarla yapsak daha iyi olurdu diye düşünüyorum.(trabzon derken yani küçüklük için ölçü olarak verdim,gerçi onlar da bizim için çerez ama

)