Cevap: Elimizden Geleni Yaptık!
[B]@Metal Gear[/B
Yazdığım şeylerin bütününe bakmayı ister misin? Şahısları konuşmak istesem yazımın son paragrafında "Çok fazla yazıp, birçok şeyi en azından burda çözmek ve birşeyleri yeniden inşa etmek, daha sağlıklı ilişkiler kurup, Anadolu'dan tek yürek tek bilek olmayı o kadar çok isterim ki... Ama eminim bu yazmak istediklerimi hem Trabzonspor tarafında hem Sivasspor tarafında anlamayacak olgunlukta insanlar olacaktır ve bir iki kışkırtıcı yazıyla ortalık yine toz duman olacaktır." bu yazıyı yazmazdım. Keşke Sivasspor, Bursaspor, Eskişehirspor, Ankaragücü en az 2'şer kez şampiyon olmuş olsalardı. Böyle olsaydı LİG TV, federasyon ve diğerleri bu sene hangi İstanbul takımı şampiyon olmalı diye hesap kitap yapmazlardı.
|