Konu
:
"Kötü bir takım değiliz"
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: "Kötü bir takım değiliz"
19.08.2009, 15:39
#
18
sivastatlıbelam
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 24.01.2009
Mesajlar: 1.139
Thanks: 256
221
Mesajına
330
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
750
Cevap: "Kötü bir takım değiliz"
şansaldan ne kadar iğrensemde bu yaratıktan bu kez doğru söylemiş işte.
malesef tum ve diallo gitti yerine ersen ve uğur?????
neyse olan oldu artık inşallah sivasım yeni transferlerle bir atağa çıkar.
sivastatlıbelam
Açık Profil bilgileri
sivastatlıbelam nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
sivastatlıbelam - Daha Fazla Mesajını bul