Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: "Kötü bir takım değiliz"
Alt 19.08.2009, 15:39   #18
sivastatlıbelam
Usta Yiğido
 
sivastatlıbelam - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 24.01.2009
Mesajlar: 1.139
Thanks: 256
221 Mesajına 330 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 750 sivastatlıbelam FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: "Kötü bir takım değiliz"

şansaldan ne kadar iğrensemde bu yaratıktan bu kez doğru söylemiş işte.

malesef tum ve diallo gitti yerine ersen ve uğur?????

neyse olan oldu artık inşallah sivasım yeni transferlerle bir atağa çıkar.
sivastatlıbelam isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla