Konu
:
"Kötü bir takım değiliz"
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: "Kötü bir takım değiliz"
20.08.2009, 22:50
#
19
yigidogurbettee
Acemi Yiğido
Üyelik Tarihi: 14.12.2007
Yaş: 37
Mesajlar: 177
Thanks: 116
46
Mesajına
61
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
695
Cevap: "Kötü bir takım değiliz"
iyi takım oldugumuz için 10 maçta 28 gol yeyip 9 gol attık!!! HAKLISIN BAŞARILARIMIZIN DEVAMINI ACIYLA BEKLİYORUZ..!
yigidogurbettee
Açık Profil bilgileri
yigidogurbettee nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
yigidogurbettee - Daha Fazla Mesajını bul