Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: "Kötü bir takım değiliz"
Alt 20.08.2009, 22:50   #19
yigidogurbettee
Acemi Yiğido
 
yigidogurbettee - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.12.2007
Yaş: 37
Mesajlar: 177
Thanks: 116
46 Mesajına 61 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 695 yigidogurbettee FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: "Kötü bir takım değiliz"

iyi takım oldugumuz için 10 maçta 28 gol yeyip 9 gol attık!!! HAKLISIN BAŞARILARIMIZIN DEVAMINI ACIYLA BEKLİYORUZ..!
yigidogurbettee isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla