Alıntı:
57 Mehmet Nickli Üyeden Alıntı
ah hocam keske almanyada degil Sivasta yasamis olsaydim takimi hic yalniz birakmazdim
|
Bız Gıdıyzda ne oLuyo brader ?? 4 yıyoz 5 yıyoz O defans YaptıkLarı akLımdan Cıkmıyor hele bu takıma ;Ersen oynadıkca ıbrahm oynadıkca yarılıyorum Kocelının Taner 'ı alsa kotumu olurdu gol kralı adam kosa kosa gelecektı bızım ısımız olmazmıs gorduk ersenle nas olyor