Cevap: Ne Oluyor Bu Takıma ?
tamam taraftar olarak gönül koyduk ama bu yazının sahıbı mustafa yıldız resmen taraftarı kullanarak kendı dusuncelerını ve nefretını kusmus bana kalırsa.. kızsakda sahıp cıkıyoruz hemen fırsat bulup da alttan ateşi vermeye calısmayın yemeyız bız bunları!
|