Cevap: Alkışlar Abdurrahman'a
ilk defa onun kötü oynadığını ibb maçında görmüştüm o maçtan sonra düzen tutturamadı bu maça kadar ama shaktar maçında bizim bildiğimiz apo sahaya çıkmıştı inş. bundan sonra böyle devam eder
__________________
BİR GÜN KRAL OLMADIK BİR GÜN DE TAHTTAN İNMEYİZ!!!
|