Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Hocanın hakemler konusundaki yorumları
Alt 25.08.2009, 03:28   #15
erem
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 25.11.2005
Yaş: 52
Mesajlar: 82
Thanks: 16
10 Mesajına 13 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 erem ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Hocanın hakemler konusundaki yorumları

Alıntı:
ofozturk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
bülent hocamız işini bilir. kurt gibi mübarek.
ve söylediklerinde haksızlık payıda yoktur. dedikleri harfi harfine dogrudur. hakemlerı sert bir sekilde eleştirmiyor uslubuna uygun bir sekilde eleştiriyor. ve mantıklı da davranıyor.
şu anda hocayı eleştirenlere gülüp geçiyorum. benbundan çook önce bu konuya dikkat çekmiştim ve bu konuşmalar antipatik geliyor demiştim. bu arada şunuda belirteyim ben hocanın kesinlikle kalmasından yanayım. takımın iyi olacağına da inanıyorum. taraftarlık zor gününde yanında olmaktır. bir söz vardır hani ne kadar ekmek o kadar köfte diye. bizim maddi gücümüz belli. merdivenleri birer birer çıkacaz inşallah.
erem isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla