Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Murat ve Faruk`ta Gitti
Alt 25.08.2009, 23:01   #55
Asabi_58
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 22.10.2007
Yaş: 46
Mesajlar: 11
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 Asabi_58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Murat ve Faruk`ta Gitti

bu sene hic ıyı baslamadık uefa da sans yoktu guclu ekıpler cıktı lıgde de ıyı degılız puanımız yok ınsallah denızlıyle baslarız takım oturmamiş
Asabi_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla