Konu
:
Murat ve Faruk`ta Gitti
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Murat ve Faruk`ta Gitti
25.08.2009, 23:01
#
55
Asabi_58
Yeni Yiğido
Üyelik Tarihi: 22.10.2007
Yaş: 46
Mesajlar: 11
Thanks: 0
0
Mesajına
0
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
0
Cevap: Murat ve Faruk`ta Gitti
bu sene hic ıyı baslamadık uefa da sans yoktu guclu ekıpler cıktı lıgde de ıyı degılız puanımız yok ınsallah denızlıyle baslarız takım oturmamiş
Asabi_58
Açık Profil bilgileri
Asabi_58 nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
Asabi_58 - Daha Fazla Mesajını bul