Cevap: İyi sinyaller aldım...
ilk maç denizli degilmiydi diyarbakır diyor
iyi sinyaller veren futbolcular var ama transfer yine gerekli 4 yerede gerekli bence kale defans orta ve forvet
4 bos kontenjan vaar nasılolsa inş. gelecek yıl avrupaya katılırız inş. düzgün bi sivassporla
iyi gün taraftarı degil hergün taraftarı olmak da gerekiyor sivasta bunu deiştirebilecekler gencler yapabilir orta yaslılar genellikle iyi gün taraftarı bana öyle görünüyor
neyse
herzaman ve her yerde sampiyon sivas
allah yardımcımız olsun kriz günlerimizde
|