Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: İyi sinyaller aldım...
Alt 26.08.2009, 13:25   #12
ozer10
Yiğido
 
ozer10 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.09.2008
Yaş: 33
Mesajlar: 300
Thanks: 193
60 Mesajına 89 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 680 ozer10 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: İyi sinyaller aldım...

ilk maç denizli degilmiydi diyarbakır diyor
iyi sinyaller veren futbolcular var ama transfer yine gerekli 4 yerede gerekli bence kale defans orta ve forvet
4 bos kontenjan vaar nasılolsa inş. gelecek yıl avrupaya katılırız inş. düzgün bi sivassporla

iyi gün taraftarı degil hergün taraftarı olmak da gerekiyor sivasta bunu deiştirebilecekler gencler yapabilir orta yaslılar genellikle iyi gün taraftarı bana öyle görünüyor

neyse
herzaman ve her yerde sampiyon sivas

allah yardımcımız olsun kriz günlerimizde
ozer10 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla