29.08.2009, 13:31
|
#10
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 30.12.2008
Mesajlar: 1.186
Thanks: 766
662 Mesajına 1.291 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 760  
|
Cevap: Hoca İstesin Alalım
Kaybetme lüksümüz yok evet...
Biz taraftar artık galibiyet bekliyoruz bizde piskolojik diğer takımlara savunmasız kaldık.

__________________
Ben Türküm, Türk esir olmaz.
Ben Türküm, Türk Devletsiz olmaz.
Ben Türküm, Türk Bayraksız olmaz.
Ben Türküm, Türk Ezansız olmaz.
Ben Türküm, Türk Hürriyetsiz olmaz...
|
|
|