Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: DKE Türkiye-Estonya maçı tahmin ve yorumlar
Alt 06.09.2009, 12:13   #36
osmanlisivas
Acemi Yiğido
 
osmanlisivas - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.05.2009
Mesajlar: 61
Thanks: 5
14 Mesajına 18 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 632 osmanlisivas FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: DKE Türkiye-Estonya maçı tahmin ve yorumlar

Alıntı:
Shan58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Milli takımmı FB, GS karmasımı belli değil.
Ne BJK'dan ne TS'den nede diğer anadolu kulüplerinden bi tane oyuncu yok.

Fatih Terim koskoca Türkiyede hiçmi oyuncu yok. hep aynı adamları izlemekten sıkıldık artık.

Yoksa sadece kendini kurtarmak için skor'amı oynuyorsun.

Estonyayı bile zar zor yenen bir takım Bosna'yı nasıl yenecek merak ediyorum.
Bu maçları nasıl izliyorsunuz?Estonya'yı zar zor yenmişiz ne zar zoru rahat yendik.Topla oyanmamız %60 civarında Estonyanın kaleye 2 tane şutu var 2 side gol oldu.Tabii ki Gs-Fb karması olacak Türkiyenin büyük takımları bunlar.Herkesin istessede istmesede kabul etmesi lazım .Önenmli Oyunculura Gs-Fb ye gidiyor.Milli takım deneme tahtası değilki sürekli yeni oyuncuları alsın takıma.Şuanki 11 Defans oyuncuları hariç gayet iyi...Şu Fatih Terim'e yüklenmeyide bırakın artık..Adam işini gayet iyi yapıyor.Medyanın oyunununa düşmeyin.Daha önce Ersun Yanal falan geldi beceremedi.2006'ya Ersun yüzünden gidemedik.Fatih Terim'in hırsı yeter.Dünkü hırsı görmedinizmi takımda..Bu takım Bosnayıda yener ,Playoffları geçer yeterki bu hırs devam etsin!
osmanlisivas isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla