Alıntı:
|
SAVASCI Nickli Üyeden Alıntı
öce emniyet sonra hareket
Ben size katılmıyorum.Sivasspora zarar vereceğini düşünüyorum bizi tvye çıkarmıyorsunuz diye protesto yapmak bana komik geliyor..bunlar benm görüşlerim burda herkez herkezin görüşlerine saygılıdır...
|
SEN MİLLETE MUHALEFET İÇİNMİ ÜYE OLDUN SİTEYE