Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor
Alt 16.09.2009, 23:33   #25
GurbetciYigidom
Yiğido
 
GurbetciYigidom - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.08.2005
Yaş: 46
Mesajlar: 211
Thanks: 19
49 Mesajına 74 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 GurbetciYigidom ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor

Bu maci yönetimi, baskani ,taraftari ,futbolculari ve tüm sivasli yigidolarimiz bir olursa ,bizim kazanamayacagimiz mac yok diye düsünüyorum.taraftar taraftarligini yapmasi lazim artik destegini esirgememesi lazim 90 da. takimimiza destek verip hep ateslemesi lazim. oraya gidipte film seyreder gibi mac seyretmememiz lazim ,cekirdek citlememiz lazim.Haydin yigidolarimiz Biz üstümüze düsen görevi yapalim,gerisinin gelecegine inaniyorum.
__________________
DÜŞŞENDE AMATÖRE TERKEDEN KAHPE OLSUN!!!
GurbetciYigidom isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Bu Konuda GurbetciYigidom'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...