Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: 4 Ekim Saat: 13.30'da Kongre Binası Yanında
Alt 29.09.2009, 19:54   #19
sivastatlıbelam
Usta Yiğido
 
sivastatlıbelam - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 24.01.2009
Mesajlar: 1.139
Thanks: 256
221 Mesajına 330 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 749 sivastatlıbelam FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: 4 Ekim Saat: 13.30'da Kongre Binası Yanında

bende geliyom .

devlet yurdundan

bence de önce stadı dolduralım.desteği stadda verelim...

bu bizim kader maçımız olacak.bunu da kaybedersek işimiz çok zor.
sivastatlıbelam isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Bu Konuda sivastatlıbelam'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...