Konu
:
4 Ekim Saat: 13.30'da Kongre Binası Yanında
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: 4 Ekim Saat: 13.30'da Kongre Binası Yanında
29.09.2009, 19:54
#
19
sivastatlıbelam
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 24.01.2009
Mesajlar: 1.139
Thanks: 256
221
Mesajına
330
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
749
Cevap: 4 Ekim Saat: 13.30'da Kongre Binası Yanında
bende geliyom .
devlet yurdundan
bence de önce stadı dolduralım.desteği stadda verelim...
bu bizim kader maçımız olacak.bunu da kaybedersek işimiz çok zor.
Bu Konuda sivastatlıbelam'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
risale69
sivastatlıbelam
Açık Profil bilgileri
sivastatlıbelam nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
sivastatlıbelam - Daha Fazla Mesajını bul