Konu
:
4 Ekim Saat: 13.30'da Kongre Binası Yanında
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: 4 Ekim Saat: 13.30'da Kongre Binası Yanında
03.10.2009, 11:26
#
54
Kibrisli
Tecrübeli Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 907
Thanks: 1.515
381
Mesajına
949
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
854
Cevap: 4 Ekim Saat: 13.30'da Kongre Binası Yanında
Salim abi Başkentli Yiğidolar pankartı kimdeyse onu da getirinde onu da asalım stada... Çok güzel durur pankartlar yanyana farklı şehirlerden...
__________________
http://www.sivaslilar.net/foto/ibrahim-toraman.jpg
Bu Konuda Kibrisli'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Salim58
Kibrisli
Açık Profil bilgileri
Kibrisli nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
Kibrisli - Daha Fazla Mesajını bul