Konu
:
4 Ekim Saat: 13.30'da Kongre Binası Yanında
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: 4 Ekim Saat: 13.30'da Kongre Binası Yanında
03.10.2009, 14:53
#
56
qomerq
Yeni Yiğido
Üyelik Tarihi: 12.01.2009
Mesajlar: 9
Thanks: 0
2
Mesajına
4
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
0
Cevap: 4 Ekim Saat: 13.30'da Kongre Binası Yanında
sivaslıyım yozgatta oturuyorum yanımda 3 ark daha getırcem pazar 13:30 bekle benı yıgıdommm
)
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı qomerq'a Teşekkür Ediyor...
GLoBe-Y-Gençlik
,
Salim58
,
sinan-58
qomerq
Açık Profil bilgileri
qomerq nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
qomerq - Daha Fazla Mesajını bul