Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 28.10.2005, 01:07   #2
GuNaY
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart

Alıntı:
Onur Büyükdere Nickli Üyeden Alıntı
ewettt bu msj ile SERHAN KABURCUK 'un daha önce girmiş oldugu 3000'ler klübüne bende girmiş bulunmaktayım... formlara daha nice yazılar yazmak ve bu klüpte birçok üyelimizle yer almak bana ayrı bir gurur verecektir...




BURDAN GÜNAY GARDAŞIMA SESLENMEK İSTİYORUM..HAYDİ GÜNAY SENİ BEKLİYOZ..3000'LER KLÜBÜ'NE..
HAYIRLI UĞURLU OLSUN GARDAŞIM.... EN KISA ZAMANDA YANINIZDAYIM BENDE.... 4000'LER KLUBÜNÜNDE DAHA ÖNCE KİMSENİN GİREMEDİĞİ DİYECEĞİM BENDE