Cevap: TSL/Sivasspor - Gaziantepspor
Alıntı:
sensetik Nickli Üyeden Alıntı
geçen yıl şampiyonluğu kaybettiğimiz maç olmuştu belkide...bu yılda lige geri dönüşümüz olacak...
3-1
|
umarım dediğin olur kardeşim. antep maçı zor maç, geçen seneden de hesabımız var zaten. 1-0 olsun bizim olsun...
__________________
havası sert,insanı mert diyarın evlatlarıyız;biz sivaslıyız!
|