Cevap: TSL/Sivasspor - Gaziantepspor
Ben de çok korkuyorum bu maçdan ama bu maçın kazanılmasının bizler için anlamı çok büyük. Gaziantep hiç de küçümsenecek bi takım değil.transfer politikalarıyla cok iyi topladılar kendilerini. çok pahalıya oyuncu satıp ucuz fıyata daha iyilerini aldılar. biz ne yaptık çok iyi oyuncuları bedavaya sattık yenilerini alamadık bile!sonumuz hayır olsun.. taraftar için bu maçı kazanmak boyunlarının borcudur.hepsine sonsuz başarılar dilerim.
|