Konu
:
Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
30.10.2009, 17:51
#
8
bozkurt187
Tecrübeli Yiğido
Üyelik Tarihi: 05.02.2008
Yaş: 33
Mesajlar: 845
Thanks: 270
88
Mesajına
122
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
756
Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
Bülent Yildirim her zaman GS lehinine calan bir hakem insallah bu seferde öyle olmaz
bozkurt187
Açık Profil bilgileri
bozkurt187 nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
bozkurt187 - Daha Fazla Mesajını bul