Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz
Alt 30.10.2009, 17:51   #8
bozkurt187
Tecrübeli Yiğido
 
bozkurt187 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.02.2008
Yaş: 33
Mesajlar: 845
Thanks: 270
88 Mesajına 122 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 756 bozkurt187 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Yıldırım'la 8. Maça Cıkıyoruz

Bülent Yildirim her zaman GS lehinine calan bir hakem insallah bu seferde öyle olmaz
bozkurt187 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla