Sayın bakanımız Abdüllatif ŞENER'in Sivasa ve Sivasspora yaptıkları herkesin takdirine şayandır...Bu tesis olayındada bakanımız eminiz ki dediğini yapacaktır...Çünkü bir tane Sivas bir tane Abdüllatif Şener var....Kendisini seviyoruz...Özellikle Sivasspor maçlarında kendisini tribünlerde gördüğümüz zaman çok mutlu oluyoruz...
|