Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Zor Dönemdeyiz
Alt 09.11.2009, 16:40   #17
elbeylii
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 13.09.2009
Mesajlar: 280
Thanks: 263
106 Mesajına 177 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 elbeylii BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Zor Dönemdeyiz

HAA ARKADASLAR BUNDAN SONRA KADROYA BAKICAM YASİN OYNUYOSA O MACA GİTMİYORUM ADAM BOMBA YAV BİR TANE KALE AGZİNDAN TOP CİKARAMAZMİ ADAM BASMA YOK HEP GERİ KAÇIYOR HEP GERİ KAÇIYOR OLAMAZ BÖYLE BİR DEFANS OYUNCUSU OLMAZ OLSUN
elbeylii isimli Üye şimdilik offline Konumundadır