Konu
:
Zor Dönemdeyiz
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Zor Dönemdeyiz
09.11.2009, 16:40
#
17
elbeylii
Yiğido
Üyelik Tarihi: 13.09.2009
Mesajlar: 280
Thanks: 263
106
Mesajına
177
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
0
Cevap: Zor Dönemdeyiz
HAA ARKADASLAR BUNDAN SONRA KADROYA BAKICAM YASİN OYNUYOSA O MACA GİTMİYORUM ADAM BOMBA YAV BİR TANE KALE AGZİNDAN TOP CİKARAMAZMİ ADAM BASMA YOK HEP GERİ KAÇIYOR HEP GERİ KAÇIYOR OLAMAZ BÖYLE BİR DEFANS OYUNCUSU OLMAZ OLSUN
elbeylii
Açık Profil bilgileri
elbeylii nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
elbeylii - Daha Fazla Mesajını bul