29.10.2005, 20:59
|
#14
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 5.801
Thanks: 0
30 Mesajına 39 Kez Teşekkür Edildi.
|
Alıntı:
|
1967DERNEK_BASKANI Nickli Üyeden Alıntı
Sayın bakanımız Abdüllatif ŞENER'in Sivasa ve Sivasspora yaptıkları herkesin takdirine şayandır...Bu tesis olayındada bakanımız eminiz ki dediğini yapacaktır...Çünkü bir tane Sivas bir tane Abdüllatif Şener var....Kendisini seviyoruz...Özellikle Sivasspor maçlarında kendisini tribünlerde gördüğümüz zaman çok mutlu oluyoruz...
|
Abdüllatif ŞENER Sivasımızın gerçekten sahibi olan insanların başında geliyor..Kendisinden herzaman memnunuz...Kendisine tekrardan teşekkür ediyoruz..
|
|
|