14.12.2009, 17:13
|
#217
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 18.04.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 10.093
Thanks: 16.684
6.501 Mesajına 17.014 Kez Teşekkür Edildi.
|
Cevap: ANKARAGÜÇLÜLER
Alıntı:
Kemalraik Nickli Üyeden Alıntı
Ne yapa bilirim abicim? Taa uzak Londra'da yaşıyorum, 5 bin kilometre var aramızda, maçlara gelmek çok zor. Gelebilsem, tabiki geliridim.
|
imkanın olsa geleceğini biliyorum bizim imkanımız var izliyor görüyoruz onun için bu düşüncedeyiz bi söz vardır..yiğidi öldür hakkını inkar etme.
ortamı germeye gerek yok ben tüm ankaragücü taraftarından memnunum
bu haftada memnun kalacağım inşaAllah.
önce dostluk kazansın sonra biz .inşallah ikiside olur..
|
|
|