Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Stadyum Manifestomuz!
Alt 04.01.2010, 08:16   #17
cabuker
Yiğido
 
cabuker - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.03.2009
Mesajlar: 228
Thanks: 58
69 Mesajına 113 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 654 cabuker FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stadyum Manifestomuz!

Ben aylardır diyorum size bu iş beklemeyle olmayacak diye. daha çok beklersiniz sessiz kalarak.

Sessiz kalmakla bu iş olmaz. bakın hükümetin kıyağına iki ekspres sivas tan kaldırıldı. bu da başka bir kıyak stad iş rafa kalktı başka bir kıyak otoyol amasyaya alındı başka bir kıyak
bekleyin daha çok beklersiniz.

kamuoyu oluşturalım diye kendimi parçaladım.
__________________

Hepiniz Bir gün Önümüzde Eğileceksiniz....
Anadolu Kardeşliği Yalan Aslolan Sivas
Sonuna Kadar Sivas


STADIMIZI İSTİYORUZ
cabuker isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı cabuker'a Teşekkür Ediyor...