Konu
:
Stadyum Manifestomuz!
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Stadyum Manifestomuz!
04.01.2010, 16:24
#
49
haylazz
Yeni Yiğido
Üyelik Tarihi: 05.07.2007
Yaş: 48
Mesajlar: 1
Thanks: 0
1 Mesajına 2 kere Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı:
0
Cevap: Stadyum Manifestomuz!
Tepkimizi farklı platformlarda gösterirsek sesimizi duyurursak belki sonuç alabiliriz. En azından yetkili kkurumları mail yağmuruna tutabiliriz. Haydi Sivas birlik olmaz zamanı...
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı haylazz'a Teşekkür Ediyor...
cşkn
,
eyuphulagu
haylazz
Açık Profil bilgileri
haylazz nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
haylazz - Daha Fazla Mesajını bul