Cevap: Stadyum Manifestomuz!
bencede kime duyurma gerekiyorsa duyuralım bizbize ne desek boş
hem bu 3 beş kişiyle olmaz tüm yiğidoların elini taşın altına sokmaları lazım
bizler yiğido lakabını aldıysak hak,kını vermeliyız aman banane dersek
bu sıtatda fazladır.
|